Welkom op mien blog http://grunnegerbiebelgedichten.blogspot.com
Noast de Grunneger Biebel is er misschain ook vroag noar Grunneger gedichten over biebeldailen of geleufsgedichten.
De gedichten dai joe hier lezen mag je met vermelden van mien noam ook bruken veur joen liturgie, kerkblad of zukswat.
Ain van mien bouken is ien t Grunnens schreven. Dat is t bouk Grunneger Biebelgedichten. Dit bouk (12,95) ken je ook bestellen via 06 20182396 of via cobytjeert@live.nl Den huif je gain portokosten betoalen. (Aal mien bouken, 13 stuks, bennen bie bestelmijnboek.nl en bol.com te koop en te lain ien biebeltaik van stad.)
Mocht u de Nederlandse vertaling zoeken van deze gedichten, die kunt u vinden op http://schriftgedichten.blogspot.com/
Ik hoop dat elk zich hier thuus vuilt en wens joe n baarg leesplezaaier. Vrundeleke groet van Coby Poelman-Duisterwinkel.

vrijdag 13 juli 2018

Allain dien noam

Ien de stilte
van mien sloapvertrek,
met Voader ien gesprek
neum ik dien noam.
Hai ken die en
wait as gain aander
wastoe hest.
Niks huf ik uut te leggen,
allain dien noam
en alles is zegd.

Ik denk aan Zien beloften,
aan wat ons wacht,
wat Hai destieds vertelde
en nou zo helder oplicht
ien dizze donkere nacht.

Ik neum dien noam
en vroag Hom kracht.

Coby Poelman - Duisterwinkel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten